Górska Mama [Scrap'n'Skill]

W Scrap'n'Skill rusza dziś nowe wyzwanie - praca dowolna. Moją propozycją jest wakacyjne LO w klimatach górskich wędrówek.

Od początku wakacji jesteśmy w górach. Zainteresowanych tym, gdzie chodzimy zapraszam na mojego fotobloga :)
Moim chłopakom (lat 5 i 3) bardzo się podoba i szybko doszli do wniosku, że co górskie, to znaczy najlepsze ;). Zaczęły się więc pytania - "a czy nasze koty są górskie?" (bo oczywiście, koty wyjechały z nami) - oczywiście, że są ;) porosły w tych górach i zrobiły się bardziej łowne ;)
Dużo chodzimy i obaj są bardzo dzielni - ale im trudniejsza trasa tym lepsza. A najlepsza to taka, kiedy trzeba się wspinać. Chodzenie po grani ich straszliwie nudzi i powoduje rozmaite dolegliwości. A to kolka (i trzeba ukucnąć), a to inny ból brzucha, a to jeść  i pić. Młodszy zawsze idąc po równym zaraz chce do nosidła (a taki mały już nie jest i swoje waży). I raz, kiedy został wsadzony do nosidła doczekałam się komplementu: "Górska mama!"
I o tym jest moje LO :D 










Materiałoznawstwo ze Skarbnicy Pomysłów:


Wyzwania/Challenges
odręcznie spisane w Diabelskim Młynie - odręczne są cytaty, opis sytuacyjny oraz sam tytuł LO, wycięty potem nożyczkami. 

Komentarze

  1. Prawdziwa z Ciebie Górska Mama,co zostało udokumentowane arcyciekawą pracą! Wspaniałe tło!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie momenty warto oprawiać, będzie z tego kiedyś świetna pamiątka :)
    Śliczny ten scrap, podoba mi się jego kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Boski opis i scrap , naprawdę dobra historia Górska Mamo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna praca! Super! Pozdrawiam bardzo słonecznie - Peninia

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful page!! Love all details! Thank you for joining with us at Sketchabilities!!

    OdpowiedzUsuń
  6. OMG this is a beautiful lay out!!! thanks for playing along with sketchabilities!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna historia! I taki miły komplement :) Przyznam szczerze, że na początku zanim weszłam na bloga, a miałaś ten layout jako zajawkę na FB pomyślałam, że przygarnęłaś jakiegoś górskiego kota albo coś w tym stylu, bo Twojego syna w tym nosidle nie zauważyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. beautiful details and textures on the background! thank you so much for playing along with us at Sketchabilities!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)